Sony 5.1 Channel DVD Home Theatre System

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony 5.1 Channel DVD Home Theatre System op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

billieboem 17-08-2009

Hallo,

Een leuke set voor deze prijs. Geluid is goed. Alleen heb ik een klacht over de weergave van DVD's. Zowel via HDMI als scart, originele DVD of een kopie (zelf gebrand) blijf ik pixels (blokjes) zien. Dit gaat wel storen. Alsof je naar een slecht filmpje op je PC kijkt.

Jan W 14-06-2009

Na enig zoekwerk naar een vervanger van mijn Medion setje uitgekomen bij deze Sony DAV-DZ260B. Uitgangspunten waren: HDMI aansluiting, upscaling naar 1080p en DTS (allen niet op de oude Medion). Daarnaast vind ik het leuk dat je er ook super-audio (surround) cd's op kunt spelen.
Installatie was zeer eenvoudig, de calibratie-microfoon deed zijn werk goed en verdere instellingen waren zo gevonden. Het beeld is goed, het geluid voortreffelijk bij dvd's (niet bij cd's trouwens maar daar heb ik mijn stereo-set voor). Ik betaalde er 209 euro voor bij S&F in de winkel en voor dat geld is het een koopje (via hun site betaal je trouwens 259 euro..).

Pebbie 03-01-2009

Gisteren dit setje gescoord voor weinig geld en moet zeggen dat ik versteld sta van het geluid dat dit setje in deze prijscategorie kan afgeven?!? Veel voor weinig geld, installatie fluitje van een cent en zelfs zonder handleiding kom je al een heel end ermee. A.B erg logisch en te volgen zonder boekjes. In de winkel duurdere sets beluisterd met minder geluidskwaliteit. Deze set is in mijn ogen een echte aanrader. Snoertjes erbij ruim 10 meter kabel per box dus vaak lang genoeg.

Marquito1967 19-12-2008

Deze set vandaag uitgeprobeerd, echt super set ! USB van een Externe hardeschijf met 500 GB aangesloten, en via de toest DVDscherm (op afstandbediening)kun je via je TV (externe kanaal) de schijf bekijken ,selecteren en alles beluisteren. Beetje overdreven bass, maar ondanks dat krijg je met deze set waar voor je geld.

Prijs/ kwaliteit: zeer goed.
Niet twijfelen maar kopen.

En Ibrahim83 wil ik nog even bedanken voor zijn tip: met een tweetal tulp-plugjes (audio out) van een Samsung Full HD TV naar de audio in van deze Sony werkt perfect.

gr.
Marco

berriejanssen 08-12-2008

Geen toon/klankregeling, geluid niet in te regelen tijdens afspelen DVD, geen normale audio-In cinchbussen, speelt de helft van mijn gebrande vakantiefilms niet af. Het Lip Sync kreeg ik niet aan het werk in de TV mode, terwijl dat nu net de bedoeling was van deze nieuwe set.Geluid erg matig, weinig hoog en bonkig laag. Afstandbediening een doolhof, vooral als je geen Sony TV hebt. Maar weer snel terug gebracht naar de leverancier.

SanderM 21-09-2008

Ongeloofelijke goede Home Cinema, ik was helemaal blij met het beeld en geluidskwaliteit. De prijs is ongeloofelijk goedkoop voor dit....

dejan 12-09-2008

gisteren binnen gekregen. positief verrast: kristalhelder beel, goed geluid, gemakkelijk te koppelen en in te stellen. enige is het design: voor mij iets te degelijk. maar ja, voor dit geld...superaankoop!

marcelll 11-09-2008

ik heb deze set nu een aantal dagen in mijn bezit, en ik ben er zeer tevreden over. Een geweldig geluid en een fantastische bas. Ik vind het alleen jammer dat je er niet standaart een scartkabel en/of een HDMI-kabel erbij krijgt. Maar het is een geweldige set voor deze prijs, het is zeker een aanrader.

Vincent D 05-06-2008

Zoals al eerder gezegd is de prijs kwaliteit verhouding perfect..Komt prima geluid uit, mooie afwerking van zowel de set als de boxen, Kortom erg blij met de gemaakt keus!

Jas en San 05-04-2008

Gisteren verliefd geworden op deze set, vandaag de set opgehaald!

In eerste instantie sprak het uiterlijk ons erg aan, maar toen we een film/cd afspeelden bleek het geluid ook nog eens fantastich! Ik moet nog even sleutelen aan instellingen van de sub-woofer (dreunt behoorlijk door het huis).

Ik kan natuurlijk weining zeggen over de duurzaamheid, maar dat zal wel blijken denk ik.

Makkelijk in gebruik, voor wat ik er nu mee heb gedaan, we zijn alleen op zoek naar een mooie LCD-tv, zodat de mogelijkheden helemaal benut worden (HDMI, 16:9 beeldweergave etc.)

Het is alleen even de vraag hoe lang het duurt voordat Blu-ray de standaard is, voor wat betreft de houdbaarheid.

Al met al een mooi setje!